Pages

19 July, 2009

When in Ghent...

In sfarsit, acasa.
Au trecut cinci luni de zile.
Zoooom! Zoom! Ca intr-o clipita, privind inapoi (pe fiul meu abia l-am recunoscut, atat de mult a crescut!).
Abia catre finalul contractului am avut parte de ceva "civilizatie", dovada si fotografiile publicate mai jos.
Hei, a vazut cineva filmul "In Bruges"? Ei bine, pe mine m-a impresionat locatia si, avand sansa de a fi in Belgia, Ghent, am facut tot posibilul sa vizitez orasul pentru a "gusta" putin din specificul arhitectural. Nu va pot spune cat de (bine) surprins am fost vizitand orasul. Va las si pe voi sa va delectati desi, cel mai bine ar fi sa va rupeti din monotonia denumita Valea Prahovei (- and Co.) si sa vizitati ceva de calitate. Cheltuielile finale, chiar cu tot cu transport (in cazul in care alegeti un zbor "low cost") vor iesi mai ieftin: doar in Romania am intalnit asemenea preturi exacerbate la asemenea execrabile servicii! Rusine noua.
Dar sa lasam criticile si sa trecem la treaba.










Toate fotografiile sunt facute cu Nikon D5000 18-55VR. Lens kit. Unele au fost retusate in Adobe PS (hei, daca vreti arta pura alegeti poezia sau baletul... :)) unde am facut mici ajustari estetice. In timp am sa furnizez si date despre ISO, diafragma, expunere etc.

No comments:

Post a Comment

Comments

About me...

My photo
It's not that I'm here: It's that I'm not there! SEN.

Look who's talking...

Sneak peak...

Unique visitors:

free counter