Pages

24 August, 2009

Tenerife, taramul primaverii vesnice.

Episodul 1.

Nu am mai postat nimic de mai bine de o saptamana.
Nu reprezinta o perioada mare - comparativ cu cele cinci luni cat sunt plecat in contract de munca, dar de data asta a fost mai special:
tocmai m-am intors dintr-o vacanta de o saptamana de pe Insulele Canare - Tenerife, unde m-am relaxat impreuna cu familia.
Alegerea destinatiei am facut-o in functie de oferta, pretul ajungand foarte aproape cu o saptamana in Anatalia, Turcia. Si asta la un hotel de 5 stele.

Dar sa o luam cronologic.
1. Calatoria acolo s-a facut cu o cursa charter Tarom, vreme de 7 ore, cu o escala de o ora in Barcelona - Spania, pentru realimentare. A avionului, desigur. Nu am putut sa cobor, ca ne-au tras la inghite pui, departe de orice terminal si civilizatie.

Slava Domnului, de data asta am prins geam curat. Vreme buna. Conditii acceptabile de zbor. Insotitorii de zbor trecuti de prima si a doua tinerete. Ba chiar una dintre insotitoare se tinea pe picioare - cred - din cauza botoxului, operatiilor estetice de intinerire si corsetelor. Urata cu draci, ca mi-a lasat copilul traumatizat.


Pilotul si-a facut meseria si a tinut avionul intreg pe tot parcursul zborului.


Gibraltarul, in toata splendoarea.


Desi poza este una facuta catre sfarsitul vacantei, o voi prezenta la inceput pentru a va indica locatia hotelului ales in oferta. Organizatorul intregii vacante, TEZ Tour, ne-a tratat mai mult decat bine. Am fost asteptati la aeroport si condusi fiecare, la hotelul sau. Noi am stat la Grand Hotel - Costa Adeje, unde am ajuns pe la ore 17:00 - ora locala (diferenta de fus orar de 2 ore).

Va urma.
SEN.

No comments:

Post a Comment

Comments

About me...

My photo
It's not that I'm here: It's that I'm not there! SEN.

Look who's talking...

Sneak peak...

Unique visitors:

free counter