Pages

20 January, 2009

Ce ma irita pe mine...

13 februarie. Ma simt dator de a va face o confesiune: in vara anului trecut eram 99% gata sa imi iau alta masina. O Mazda 6, ca aceasta:

Intamplarea facea ca pretul final sa fie acelasi cu o parcela de pamant, pe care am ales-o in final. Judecand evolutia lucrurilor, acum aveam o masina Mazda care valora - nu mai mult de 7000 euro si o ciuda generata de faptul ca aveam o masina de 7000 euro lovita si in service. Asa am o bucata de pamant care a pierdut din valoare doar 4000 euro si aceasi masina veche de 5 ani, lovita si in service, pe cale sa fie reparata. Si care va valora peste o luna (da Doamne!) cca 5500 euro. Smart, ha?

12 februarie. Nu mai stiu nimic de masina mea. Nu am mai sunat la service, nu au sunat nici ei. Mi-e lehamite de serviciile astea din tara noastra. Nu vi se pare ca mediul de afaceri din Romania este caracterizat de acea stare de lehamite pe care o exploateaza "afaceristii"? Te aduc la pragul la care ti-e scarba sa iti mai ceri dreptul ca sa castige de pe urma ta!


03 februarie. Am primit dis de dimineata devizul lucrarilor de reparatie! doua pagini format A4 fata-verso, piese, materiale si manopera! 248.000.000 Lei. Valoarea asigurarii 250.000.000 Lei
Asiguratorul mi-a promis 99,9% ca intra masina la reparatie. Problema e cu cele 0.09% care depind de Asigurator, care poate rasuci totul in ultima clipa. Pentru ca vreau sa am masina iar, nu imi mai iau alta noua. Nu inca. Si cand va fi, va fi... o masina cu caracter! :) pt cunoscatori.
02 februarie. Nu am mai scris nimic in ultimile zile, nu am avut cu ce sa va interesez. Am sunat in toate partile si la toate forurile sa vad daca se sesizeaza cineva: cat mai sta masina mea in service pentru nimic? Am sunat si la Toyota Romania, la biroul de satisfacere al clientului, sau cel putin acolo mi-au dat legatura. Le-am spus ca nu sunt multumit de pozitia in care sunt! Cate numere trebuie sa dau ca sa se sesizeze cineva ca nu sunt satisfacut? Patru! OPC, Toyota Romania, Toyota service si Asigurator!
29 ianuarie. Doresc sa va arat ceva, fara legatura cu subiectul postarii (pentru moment!): cine poate ghici ce brand si ce model este cel prezentat in urmatoarea fotografie?


28 ianuarie. Tot fara masina. De fapt cred ca asa voi ramane pana imi voi lua alta, deoarece asiguratorul m-a anuntat (dupa ce l-am cautat) ca daunele depasesc valoarea asigurarii, deci vor trece masina la dauna totala. Suma ce se vehiculeaza ca as avea de primit este mica, nu-mi ajunge nici de un second-hand, nici de un avans pentru un leasing. Din poze nu iti dai seama ce ridica valoarea reparatiilor, dar va asigur ca numai cutia de viteze, crapata in urma deplasarii jugului sustinere motor face cat jumatate din deviz. De fapt, in afara de motor, un far, un proiector si radiator (!!!!!) totul trebuie scimbat in fata! La ora actuala masina mea arata asa:


27 ianuarie. Tot fara masina. Compania de asigurari paseaza motanul la Service. Cei din service paseaza motanul la Asigurator. Service-ul e in afara localitatii, imi ia ceva timp si bani ca sa ma deplasez de colo-colo, dar sunt de buna credinta si-i cred pe amandoi. Intre timp au mai descoperit ceva stricat la masina, jocul cu pasatul se reia. Ma deplasam cu taxiul, am renuntat cauza mirosurilor insuportabile emanate de soferi si interiorul masinilor lor. Nu exista un organ de control al bunului simt? Am trecut la mijlocul de transport in comun. Este interesant, sunt ani buni de cand am mers cu autobuzul, din studentie mai exact, acum 15 ani. Nu mai recunosc pe numeni, nimeni nu ma recunoaste! Sotia ma ironiza zilele trecute: ai ceas Rolex si mergi cu autobuzul! Ha, ha! zic eu ascunzand sub manseta bluzonului ceasul meu Rolex - replica 25$ made in China. La intoarcere nu am mai putut ascunde nimic, aveam mainile lungite de cele 4 pungi ne-degradabile umplute la refuz cu produse alimentare. Groaznic fara masina!
15 ianuarie. Azi mi-am lovit masina. De fapt nu eu ci un nemernic, m-a lovit in trafic.



Pe el nu l-am vazut decat atunci cand masina de langa mine a franat brusc lasandu-ma descoperit din dreapta; pentru ca plecasem de la semafor pe culoarea verde iar el, nemernicul, fortase intersectia si culoarea semaforului.
Culmea tupeului, tot el, nemernicul, o tinea sus si tare ca eu intrasem in el!
(eu lovit in lateral, el in fata!)
Chiar si in fata politistului de constatare se tinea de prostia lui, cica semaforul din respectiva intersectie afiseaza in acelasi timp verde cu galben, pe strazi complementare.

Eu nu pot scapa de frisonul din sira spinarii: zgomotele "metalice" imi produc reactii involuntare si ma scutur mai ceva ca un caine ud.
Ma enerveaza prostii!
Declar razboi tuturor celor care sunt afiliati prostiei!
Aici veti afla cine, ce si unde sunt ei!
Usaaaa.... usaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Comments

About me...

My photo
It's not that I'm here: It's that I'm not there! SEN.

Look who's talking...

Sneak peak...

Unique visitors:

free counter